środa, 29 stycznia 2014

LAKIER WIBO EXPRESS GROWTH 49 + WYGRANA PAKA W CIEMNO U SAURIA80WORLD

Witajcie,

przez 2 h walczyłam ze zgraniem zdjęć na komputer wrrr......W końcu się udało. Mam nadzieję, że niedługo będzie mnie już stać na to, aby zakupić lepszy sprzęt. Ale wszystko w swoim czasie. 
Dzisiaj przedstawię Wam lakier WIBO Express Growth z numerkiem 49 oraz pochwalę się wygraną w Facebookowym rozdaniu u Sauria80world, gdzie do zgarnięcia była paka w ciemno. Nagroda okazała się być boska! Jestem bardzo zadowolona. Zapraszam zatem do dalszej części wpisu.


O tym jak wygodny pędzelek posiadają lakiery Wibo i jak łatwo aplikuje się nim lakier, a także o niebywałej trwałości i szybkim schnięciu pisałam ostatnio TUTAJ
Myślę, że większość z Was dobrze zna te lakiery, jeśli jednak nie to klikajcie w powyższy link. Tymczasem zobaczcie jak bosko prezentuje się na pazurkach.




Uwielbiam ten morski odcień.

A Wam jak się podoba??
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przy okazji zobaczcie co udało mi się zgarnąć u Sauria80world. 


Paczka zawiera:
- maseczki AA
- maskę do włosów Henna Wax
- maskę do włosów Pilomax
- balsam do ciała Sensitive Eco Style
- czekoladowy żel pod prysznic Soraya
- podkład Eveline Double Cover
- piankę do włosów Syoss
- mleczko do demakijażu Kolastyna
- mydełko Organique
- błyszczyk Eveline
- pomadkę Eveline
- piankę do demakijażu Lirene Design Your Style
- krem do twarzy Lirene Design Your Style
- krem do rąk Lirene
- jedwab do włosów Green Phrmacy.

Bardzo dziękuję raz jeszcze! Mam nadzieję, że Marta z Sauria80world nie obrazi się, jeśli pomadkę oddam mamie (nie mój odcień), a 3 inne kosmetyki dorzucę do walentynkowego rozdania na moim blogu, które już niedługo się pojawi (są to kosmetyki nietrafione do moich potrzeb/cery). Mimo wszystko jestem niesamowicie szczęśliwa, że udało mi się wygrać, bowiem wszystko jest cudne! Dziękuję :)

Pozdrawiam cieplutko,
Ania

5 komentarzy:

  1. Świetną pakę otrzymałaś, same dobrocie! Marta umie rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paczucha świetna :) miałam okazję wygrać wcześniejszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień :)
    Świetna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny lakier. Muszę ratować moje zniszczone paznokcie, bo nie mogę się doczekać, aż pomaluję je na podobny kolor.

    OdpowiedzUsuń