środa, 24 lipca 2013

WITAMINOWA MASKA ALGOWA BIELENDA IDEAL SKIN

Cześć,
jakiś czas temu dostałam od znajomej 20-gramową próbkę Bielendy- a dokładniej witaminowej maski algowej IDEAL SKIN. Jeśli chodzi o maseczki, to nie jestem w tej kwestii zbyt systematyczna i przyznaję się bez bicia, że jedynymi, regularnymi zabiegami, jakie funduję swojej twarzy, jest wieczorna i poranna podstawowa pielęgnacja. Ale od wielkiego dzwonu zdecyduję się na coś więcej i wtedy wyciągam z szuflady wszelkiego rodzaju próbki. W ten sposób wypróbowałam właśnie maskę z Bielendy. Jak dotąd kosmetyki tej firmy bardzo mi odpowiadały i w przypadku maski również się nie zawiodłam.
Na opakowaniu widnieje jedynie informacja o nazwie, dacie przydatności i proporcjach rozrobienia z wodą (na 20 g proszku należy dodać 40 g wody). Produkt wystarczył mi na trzy użycia 


Konsystencja maski przypomina mieszankę kremu i żelu. Po nałożeniu przez cały czas noszenia produktu na skórze wyczuwalny jest efekt chłodzenia, a wraz z upływem czasu maska powoli zastyga.


Po 20 minutach można zdjąć maskę w całości. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć drobne wypustki-to miejsca, w których niestety mam rozszerzone pory, a maska idealnie wypełniła te miejsca, oczyszczając je porządnie.


Skóra po zabiegu jest dotleniona, oczyszczona, gładka i świeża. Gołym okiem można zobaczyć również jak twarz jest odżywiona, napięta i jak zdrowo wygląda.
W szufladzie czeka na mnie jeszcze jedno opakowanie i na pewno z przyjemnością je zużyję. Polecam maskę i Wam.

Lubicie maseczki? Znacie tą? Jak u Was spisują się produkty Bielendy?

Uciekam na plażing, 
buziaki.
Ania

9 komentarzy:

  1. Tej maseczki jeszcze nie używałam, ale skoro tak ją chwalisz, będę musiała spróbować. Wczoraj użyłam maseczki Perfecta głęboko nawilżającej, do cery odwodnionej i zmęczonej. Doskonała po wizytach w solarium, które bardzo wysuszają cerę. Wiesz może jaka jest cena Bielendy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś zadowolona z Perfecty? Cena pełnego produktu (500ml-na ok.10 użyć) to około 45 zł.

      Usuń
    2. Tak, jestem zadowolona z Perfecty, używam ją zawsze po wizycie w solarium. Skóra po niej jest bardzo miękka i wygląda zdrowo :)

      Usuń
  2. Zainteresowała mnie ta maseczka, chyba się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie wyglądają te kolorowe kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, brzmi ciekawie. Rozejrzę się. Też mam problem z systematycznością jeśli chodzi o maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super, ja ja nakladam na oczy i usta też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno doczytalam, że można na usta i oczy również. Następnym razem też tak zrobię ;)

      Usuń