czwartek, 25 lipca 2013

FARBOWANIE Z GARNIER OLIA

Hej,
Jakiś czas temu pisałam Wam o koloryzacji farbą fryzjerską i zapierałam się, że już nigdy nie wrócę do sklepowych produktów tego typu (możecie o tym przeczytać TUTAJ).
Niecały miesiąc temu zaczęłam stosować znaną Wam z blogosfery wcierkę JANTAR. Nadzieje miałam wobec niej spore, niektóre z Was pisały o 4 -centymetrowym przyroście w ciągu miesiąca. U mnie efekt nie był aż tak spektakularny, choć i tak satysfakcjonujący. W ciągu miesiąca (na tyle też wystarczyło mi opakowanie) odnotowałam przyrost ponad 1,5 cm (dotychczas przy dłuższych włosach nie przekraczałam 1 cm), zauważyłam również sporo baby hair i ograniczone wypadanie włosów.
Ale wracając do tematu :) Obiecałam sobie nie kupować farb drogeryjnych, jednakże przez szybszy przyrost włosów i urlop koleżanki z hurtowni fryzjerskiej, byłam do tego zmuszona. Zdecydowałam się na GARNIER OLIA głównie z powodu jej wzbogacenia olejkami. LOREAL INOA również bazuje na olejach, więc miałam wobec niej pewne oczekiwania i nadzieję, że nie przyciemnię włosów za bardzo. Zdecydowałam się na odcień ZŁOCISTY BRĄZ 5.3. 


W opakowaniu znajdziemy 1. Krem utleniający, 2. Krem koloryzujący, 3. Maskę do włosów jedwabista miękkość i blask, rękawiczki oraz instrukcję.


Po wymieszaniu kremów: utleniającego i koloryzującego otrzymamy dość rzadką i jasnoróżową mieszankę.


Na początku obawiałam się, że farba jest na tyle rzadka, że będzie spływać z włosów. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Owszem poprzez taką konsystencję aplikacja była nieco utrudniona i trzeba było uważać aby nie skapywała z pędzla, ale po nałożeniu na włosy oblepiała je i trzymała się na miejscu. Najpierw nałożyłam włosy na odrost jak zalecał producent, jednak z obawy przed zbyt ciemnym efektem skróciłam czas z 20 minut na 15.


Następnie nałożyłam resztę farby na całą długość włosów i trzymałam ją nie 10, a 5 minut.


Zachwycił mnie zapach farby. Nie potrafię go konkretnie do czegoś przyrównać, ale był bardzo delikatny i taki kwiatowy (jeśli któraś z Was potrafi dokładniej określić co to takiego, proszę napisać w komentarzu, bo nie daje mi to spokoju). W sumie farbę miałam na głowie przez 20 minut. I myślę, że był to dobry czas, gdyż włosy są pokryte równomiernie i nie są zbyt ciemne. Przyznam, że jest to jak dotąd druga w życiu pozytywna współpraca z drogeryjną farbą (wcześniej udało mi się polubić z LOREAL CASTING CREME GLOSS). Jestem zadowolona z efektu i na pewno będę traktować tą farbę jako sprawdzone koło ratunkowe w nagłych sytuacjach. 
Koszt farby to niecało 20 zł.



A Wy znacie farbę GARNIER OLIA? Jesteście z niej zadowolone? 
Zmykam poćwiczyć,
miłego dnia,
Ania

7 komentarzy:

  1. kolor jest ładny i równomierny, nie widać żadnych prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam się do tej farby, bo podoba mi się odcień intensywnej czerwieni z ich palety, ale nie chcę rezygnować z farbowania włosów henną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam różne opinie na temat farbowania henną i nie mogę się odważyć. Powiedz coś więcej i jakiej henny używasz

      Usuń
    2. Tutaj znajdziesz moją opinię i efekt henny :) Stosuję od kilku lat i dlatego ciężko mi się przerzucić na farbę bo szkoda mi włosów :) http://wkrainiepromocji.blogspot.com/2013/06/venita-zioowa-odzywka-henna-color.html

      Usuń
  3. Słyszałam, że ta farba jest całkiem niezła. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że pokazałaś efekt :) Wyszły jasne (w sensie nie carne jak to bywa zazwyczaj z ciemnym brązem) więc ulżyło mi. Zawsze miałam ciemne włosy, ale po dekoloryzacji chciałabym trochę pochodzić w jaśniejszym brązie, więc skuszę się na ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj kupiłam dwa opakowania tej farby e odcieniu jasny brąz, niestety u koleżanki nie miałysmy sprzęty doo nakładania farby ale poradziłyśmy sobie szczoteczką do czesania brwi i dało rade, kolor wyszedł przepiękny włosy delikatne i pachnące a odzywka dołączona do farby jest cudowna,wcześniej farbowałam włosy y fryzjera a efekt wyszedł taki sam. Gorąco polecam ten produkt!

    OdpowiedzUsuń