sobota, 27 kwietnia 2013

LOREAL INOA-FARBA BEZ AMONIAKU

Moje włosy zawsze przyjmują odcień o kilka tonów ciemniejszy niż na opakowaniach farb. W związku z tym im jaśniejszy chciałam uzyskać odcień brązu, tym bardziej musiałam zmierzać ku farbom w kolorze ciemnego blondu. Możecie sobie wyobrazić co działo się na mojej głowie po mniej więcej dwóch tygodniach od farbowania. Końcówki inny kolor, odrosty inny, a pomiędzy nimi resztki poprzedniego farbowania, prawie tęcza... Moja kochana koleżanka, która zawsze obcina mi włosy zawsze mnie za to wyzywała i pytała, dlaczego po prostu nie kupię farby fryzjerskiej?! No i wreszcie się zdecydowałam. Tak się składa, że w jednej ze szczecińskich hurtowni mam jeszcze jedną kochaną koleżankę i razem wybrałyśmy farbę LOREAL INOA bez amoniaku w kolorze złoty brąz mahoniowy 4.35. Doszłyśmy do wniosku, że trzeba wyrównać koloryt na całych włosach (czyli dojść do odcienia jaki mam na końcówkach) i do tego dorzuciłam mi 6% aktywator i szampon po koloryzacji. 
W domu zabrałam się za robotę. Mieszanka nie miała żadnego zapachu, więc zapewnienia producenta w tym kierunku się sprawdziły. Na ogromnego plusa zasługuje również konsystencja. Farba po prostu obkleiła włosy i trzymała się przez cały czas zabiegu na miejscu. Po 20 minutach przeciągnęłam farbę na końcówki i po kolejnych 10 minutach spłukałam ją z włosów, a następnie umyłam je dołączonym szamponem.
Kolor jak dla mnie wyszedł zbyt ciemny, ale myślę, że to kwestia kilku myć i osiągnie wymarzony ton. Odcień i połysk są przepiękne, a kondycja włosów nienaganna. Jestem zadowolona z efektu i na pewno nie wrócę już do sklepowych farb.

 włosy przed

włosy po

A wy czym farbujecie włosy? Co możecie polecić?

2 komentarze:

  1. świetna farba aniu, pracowałam na niej dwa lata. Kolor wyszedł zbyt cciemny, bo to farba z NATURALNYCH sproszkowanych składników, dlatego 20 min to trochę zbyt długo jak na CAŁA długość. jest to czas, w którym farbą powinnaś pokryć tylko odrost, następnie przeczesujesz i max 10 min na całej długości;)kolor powinien wyjść równomierny, a końcówki zawsze bedą się różnić jeśli używałaś kiedykolwiek "farb drogeryjnych",aż do momentu gdy włosy odrosną i końcówki zostaną troche podcięte rzecz jasna;D;) pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie uczyniłam, 20 min trzymałam na odrostach, a potem jeszcze 10 min po przeciągnięciu na końcówki, ale myślę, że kilka myć załatwi sprawę.

      Usuń