czwartek, 25 kwietnia 2013

Szach MAT- PUDER BAMBUSOWY Z JEDWABIEM ALKEMIKA PAESE

Należę do grona osób z cerą mieszaną,  wręcz tłustą, a problem świecenia nie jest mi obcy...niestety... Każdego dnia używam matującego pudru i wypróbowałam już przeróżne marki. Dotychczasowym zwycięzcą był VICHY DERMABLEND transparentny. Fakt jego cena - około 90-100 zł za opakowanie - nie jest zbyt zachęcająca, ale kosmetyk służył mi przez rok czasu, więc wydajność okazała się kolejnym plusem. Ostatnio jednak udało mi się zakupić kosmetyk równie skuteczny, może nawet bardziej niż Vichy, ale sporo tańszy, bo zapłaciłam za niego 25,95 zł na Allegro. Jest to puder bambusowy z jedwabiem ALKEMIKA PAESE. Niestety jest on bardziej wymagającym kosmetykiem. Zauważyłam, że puder wysusza twarz, w związku z tym na noc moja skóra potrzebuje konkretnego nawilżenia. Kolejną uwagą jest to, że należy go używać z umiarem i nakładać go najlepiej za pomocą pędzla, a nie dołączonej gąbeczki, ponieważ w zbyt dużych ilościach podkreśla wszelkie skórki, a mój podkład po prostu się warzył. Jednak gdy przestrzegam wyżej wymienionych zasad puder spisuje się celująco. Już dawno nie miałam tak dobrego i stosunkowo taniego matu. Praktycznie przez cały dzień nie mam potrzeby poprawiania makijażu, nie świecę się. Opakowanie jest wygodne, estetyczne i trwałe. Ciekawe na jak długo mi wystarczy, ale mam wrażenie, że spokojnie na kilka miesięcy. Wystawiam mu ocenę dobrą, ponieważ zdaję sobie sprawę, iż nie każdemu będą odpowiadać wytyczne, jakich trzeba się trzymać, aby efekt był satysfakcjonujący. Ja jestem w stanie się przemęczyć, bo efekt jest naprawdę dobry.
A wy jakie macie odczucia co do tego pudru? Może macie jakieś uwagi? Chętnie poczytam komentarze.
Ania





2 komentarze:

  1. Witam!
    Ja tez mam taka cera jak ty,do tego tradzikowa,Kupilam ten produkt w drogerii,musze napisac ze zgadzam sie w 100% z toba,jego dzialanie jest zadowalajace.Faktycznie nalezy rozprowadzac go dobrym pedzlem i w umiaze,zeby nie pozostwial bialego osadu,jednak gdy zostanie nalozony umiejetnie zdaje swietnie egzamin,u mnie sprawdza sie najlepiej na podkladzie z tej samej firmu MATTE AND COVER do cery mieszanej,jak narazie nie znalazlam lepszego podkladu i pudru do mojej problematycznej cery w tej cenie i wogole.Jedyny zarzut to podklad troche sie sciera,ale super gruntuje sie na cerze(oczywiscie jak jest dobrze rozprowadzony).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    przyznam szczerze, że nie słyszałam o tym podkładzie, ale będę miała go na uwadze. W najbliższym czasie planuję dodać post o podkładach, których używałam/używam i już dziś na niego zapraszam :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń