wtorek, 16 kwietnia 2013

KRÓTKI WPIS O MIŁEJ PACZCE Z ANGLII

Dziś do moich drzwi zapukał kurier. Przybył do mnie z paczką, można powiedzieć żywnościową, którą skompletowałam będąc w ostatnie święta w UK. Znajdowały się w niej produkty, które są niedostępne u nas, ciężko je znaleźć czy po prostu są droższe.

Od lewego, górnego rogu zaczynając:


  • moździerz, który ku mojemu zdziwieniu znalazł się w paczce, ponieważ ja go tam nie wkładałam, ale Króliczek Wielkanocy uważnie słuchał czego jeszcze brakuje mi w kuchni i sam go tam umieścił, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję!
  • cukrowe, białe perełki do dekoracji wypieków z TESCO
  • naturalny, czerwony barwnik do wypieków DR OETKER
  • woda różana KTC
  • SRIRACHA CHILI SAUCE- sos chilli kupiony w oryginalnym, chińskim sklepie
  • Salad Cream HEINZ, idelany do sałatek, ja uwielbiam również do kanapek
  • Chutney z cebuli ASDA
  • KARDAMON w całości
  • przyprawa Tandoori SCHWARTZ 
  • Pikle z chill i oliwą z oliwek ASHOKA
  • Mole Sauce TESCO, sos do kuchni meksykańskiej z cebulą, pomidorami, sokiem z limonki, czekoladą i przyprawami
  • Brandy Butter WILKIN & SONSLTD, masło deserowe na słodko z 11% brandy, Mikołaj wie, że je uwielbiam i wrzucił je do paczki bez mojej wiedzy
  • suszone, ostre papryczki
  • przyprawa Barbecue TESCO
  • przyprawa Garam Masala EAST END
  • przyprawa do Chińszczyzny 5 smaków TESCO
  • wędzona papryka w proszku TESCO
  • Sambal Oelek WOH HUP, również kupiony w chińskim sklepie
  • syrop klonowy CLARKS
  • chutney z chilli i pomidorami ASDA
  • pasta sezamowa MACEDONIAN TAHINI
  • żelatyna w płatkach DR OETKER
  • siekany czosnek w occie winnym 
  • słodki chutney z cebuli MACKAYS
  • niebieski barwnik DR OETKER
  • pasta kwaśno-pikantna TOM YUM z chińskiego sklepu
  • Kawa Qualita Rossa LAVAZZA
  • przyprawa do spaghetti bolognese ASDA, staram się nigdy nie kupować gotowych mieszanek przypraw, ale skusiłam się na tą, ponieważ zawiera same naturalne składniki, bez żadnych szcztuczności
  • sos BLUE DRAGON ostrygowy z dymką i Teriyaki
  • Mieszanka żurawiny, bakalii i owoców w jogurcie, to też niespodzianka
  • pasta z krewetek NANG FAH z chińskiego sklepu
  • kawa grecka i tu nazwy nie wpiszę, ponieważ nie znam greckiego :)



Większość produktów powinna pojawiać się stopniowo w przepisach. ZAPRASZAM
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz