poniedziałek, 22 kwietnia 2013

KOREKTOR ESSENCE STAY NATURAL

Niedawno dokonałam zakupu korektora marki Essence. Nie mam większych problemów z niedoskonałościami czy sińcami pod oczami, ale ponieważ znam kilka osób, które takowe miewają, postanowiłam przetestować go najpierw na sobie. Zdecydowałam się na kolor 04 Soft Honey. Niestety przy nakładaniu na twarz okazało się, że jak dla mnie odcień jest zbyt żółty. Z przykrością również muszę stwierdzić, że korektor nie radzi sobie z maskowaniem w zasadzie niczego co na mojej buzi się pojawia od czasu do czasu, więc zadaję sobie pytanie co by się działo u osób, które naprawdę potrzebują krycia? Konsystencja jest za gęsta, jak na korektor do stosowania pod oczy. Może jestem zbyt surowa, w związku z tym zakończę jakimś pozytywnym akcentem, jakim jest opakowanie. Aplikator jest w formie pędzelka, a dawkę kosmetyku wykręca się za pomocą ruchomej końcówki - jak w pomadce i jest to bardzo wygodne rozwiązanie.
A jakie są wasze odczucia co do tego korektora? Może polecicie mi coś lepszego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz