niedziela, 21 kwietnia 2013

LAKIER ESSENCE COLOUR 106 & GO + NAIL ART 10




O zakupie lakierów pisałam tutaj: http://apetytnastyl.blogspot.com/2013/04/cos-z-poki-essence.html
Różowy- Colour & Go to 106 FREE HUGS, natomiast zdobienia wykonałam za pomocą 10 GLORIOUS AQUARIUS.

Wystarczą dwie warstwy bazy, aby uzyskać pełne krycie. Kolor na paznokciach jest dokładnie tak samo śliczny i przesłodki jak w buteleczce. Niestety z trwałością nie jest najlepiej. Już na drugi dzień miałam małe otarcia na brzegach, a po dwóch dniach spore odpryski. Jedynie na paznokciach, na których nałożyłam zdobienie, lakier utrzymywał się bez zarzutów, co więcej miałam problem ze zmyciem brokatu. Musiałam sporo wysiłku włożyć w to, aby się go pozbyć, a w miejscach gdzie najbardziej się przykleił, płytka była przesuszona. 
Na pewno nie będą to moje ulubione lakiery, ale różnorodne kolory i intensywne barwy, w jakich występują sprawią, że będę od czasu do czasu po nie sięgać.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny odcień! Ja nigdy nie mam problemów z trwałością tych lakierów ;) Ale zawsze też nakładam top.

    OdpowiedzUsuń