wtorek, 17 czerwca 2014

CZERWCOWY beGLOSSY

Witajcie,

ciekawa jestem jakie macie plany na długi weekend, który nam się szykuje. Ja od jutra mam wolne i wybieram się z narzeczonym do mojego rodzinnego miasta. Odwiedzę rodziców, zaliczę pożegnalną imprezę mojej przyjaciółki, która wybiera się na stałe za granicę :( szykuje się dość emocjonujący wypad.

Dziś natomiast nie lada emocji przysporzył mi czerwcowy beGlossy i to tych pozytywnych. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak zadowolona z zawartości tajemniczego pudełeczka. Same zobaczcie co tym razem twórcy umieścili w boxach pod nazwą NADMORSKI SZYK.


1. ABSOLUTE NEW YORK - Perfecting Eyeshadow Primer

Bezzapachowy i beztłuszczowy primer pod cienie, wyrównujący koloryt powiek i podbijający kolor cieni. Utrwala makijaż przez cały dzień.

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 7,9 g / 20 zł

2. BENEFIT COSMETICS they're Real! Mascara

Ultra czarna, wydłużająca, podkręcająca, pogrubiająca, rozdzielająca rzęsy maskara.

PRÓBKA 3,0 g
Pełny produkt 8,5 g / 119 zł

3. CLARENA Caviar Slim Balm

Lekka konsystencja i piękny zapach. Detoksynuje i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, jednocześnie odżywiając skórę.

PRÓBKA 30 ml
Pełny produkt 200 ml/ 55 zł

4. OLAY Total Effects Krem CC

Krem zawierający pigmenty pozwalające ukryć niedoskonałości i zwalczać 7 oznak starzenia skóry.

PEŁNY PRODUKT 50 ml/ 44,99 zł

5. PIERRE RENE Color Balm Orchidea Touch

Balsamiczna pomadka o lekkiej formule. Dba o kondycję i nawilżenie ust. Hypoalergiczna.

PEŁNY PRODUKT 2g / 11 zł

6. KAMILL Krem do rąk i paznokci intensiv

Regeneruje zniszczoną skórę rąk, dzięki zawartości oleju sojowego, witaminy A i rumianku.

PRÓBKA 30 ml
Pełny produkt 100 ml / 7,99 zł

7. LA ROCHE-POSAY Anthelios XL SPF 50+

Lekki fluid do twarzy z wysokim filtrem, idealny dla wrażliwej skóry, niewidoczny. Matowi i wygładza skórę na długo.

PRÓBKA 3 ml
Pełny produkt 50 ml/ 70 zł

Pierwszy raz wszystko, absolutnie wszystko mi odpowiada. 
Baza pod cienie - w takiej formie myślę, że może okazać się zbawieniem. Dotychczas byłam wierna bazie Catrice, przyda się jakaś odskocznia. 
Tusz Benefit - czytałam o nim wiele i szczerze pragnęłam go przetestować!
Clarena - intensywnie pracuję nad jędrną skórą, więc produkt detoksykujący jest całkowicie na miejscu. Cieszę się tym bardziej, że uwielbiam kosmetyki Clareny.
Olay - krem CC w moim posiadaniu. Nigdy przedtem nie skusiłam się na jego zakup, ale wypróbuję z przyjemnością.
Pomadka - brakowało mi czegoś w naturalnym odcieniu.
Krem do rąk - nigdy za dużo.
Krem z filtrem - przyda się, bo aktualnie nie mam nic do opalania.

Podsumowując. Wszystkie kosmetyki z pewnością zużyję. Podoba mi się, że większość z nich ma rozmiar idealnie pasujący na wakacyjne wyjazdy.
Zespół be Glossy w tym miesiącu bardzo się postarał. Oby tak dalej!

A Wy jesteście zadowolone z zawartości czerwcowego beGlossy?

Buziaki,
Ania

9 komentarzy:

  1. O żesz, ale fajne pudełko. Już dawno takiego ciekawego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba to pudełeczko :) ostatnio bywały o wiele gorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już skład czerwcowego pudełka i mi również się podoba. Byłabym zadowolona. A jeśli chodzi o weekend to ja rozpoczęłam oczekiwanie... Czekam i czekam kiedy dzidzia raczy wyjść na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka, też na pewno korzystałabym ze wszystkich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość :) Ja czekam na mój shiny box :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie korzystam z boxów a czasami trafiają się fajne zawartości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie to pudełeczko .... taki zestaw chętnie bym u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawartość. Sama bym się skusila i wszystko zużyła :)

    OdpowiedzUsuń