niedziela, 16 lutego 2014

NIEDZIELNY MANI

Witajcie,

dzisiaj skorzystałam z chwili wolnego czasu i zajęłam się moimi paznokciami. Tak jak ostatnio pisałam, u mnie sporo się teraz dzieje. Doprowadziło to do sporych zaległości w sprawach domowych, ale brakowało mi również czasu dla siebie, odpoczynku. Dlatego dzisiejszy mani nie zakończył się na jednym kolorze. Zobaczcie co udało mi się zmalować.







Użyłam (od lewej):

eliksir L'OREAL 7w1
NAILS INC Victoria
VIRTUAL BY JOKO 83
LOVELY Snow Dust 1
SALLY HANSEN Dry Kwik 

Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba. Zachęcam też do udziału w rozdaniu, o którym pisałam we wczorajszym poście.

Udanego tygodnia,
Ania

7 komentarzy:

  1. Świetne mani zmalowałaś, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ten Lovely lakier wygląda super, lecz ja mam bana na nowe sztuki. Piękne migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) nie wiem czy jest jeszcze dostępny, ale rzeczywiście jest super

      Usuń
  3. Ja właśnie też znalazłam chwilę dla siebie i czekam aż mi pazurki wyschną żebym mogła działać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie cierpię czekać, aż wyschną mi paznokcie :)

      Usuń