piątek, 20 września 2013

SERDUSZKOWY MANI W MOIM WYKONANIU

Witajcie,
proszę Was o wyrozumiałość w związku z moją rzadką obecnością na blogu, ale jest to spowodowane koniecznością złożenia pracy magisterskiej i obroną w najbliższych dniach. Trzymajcie za mnie kciuki.

Dzisiaj w przerwie między nauką kolejnych pytań na obronę, zmalowałam serduszkowy mani. Padło na coś wesołego bo i nastrój mam dobry. Przyszły moje kosmetyki, które zamawiałam na początku tygodnia i dowiedziałam się o dwóch wygranych. Szczegóły pokażę Wam jak nagrody do mnie dotrą.
Ale wróćmy do paznokci. Same zobaczcie jak mi się udało.







 Do wykonania manicure użyłam (od lewej):

  • jako baza odżywka Eveline 8w1,
  • Essence Colour & Go 160 free hugs,
  • na palcu serdecznym biały lakier H&M,
  • do wzorków Lovely Classic 97, Dalia Coral Prosilk 143, Golden Rose miss Selene 151,
  • jako top Simple Beauty, bezbarwny,
  • przyspieszacz Dry Kwik Sally Hansen.
Jak Wam się podoba? 
Miłego weekendu,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz