czwartek, 3 października 2013

JESIENNE WIETRZENIE SZAFY

Witajcie w październiku!
Jak Wam mijają pierwsze dni października? Ja jestem w trakcie szukania pracy. Trzymajcie kciuki!

W związku z wolnym czasem, którym zaczęłam dysponować po obronie, zabrałam się za porządki w garderobie. Podczas przeglądania rzeczy, znalazłam kilka pozycji, których nie miałam na sobie raz lub w ogóle, a zgodnie z moją zasadą, takie rzeczy trafiają na wyprzedaż :) Wystawiłam je na aukcjach Allegro i pomyślałam, że prześlę Wam linki, może któraś z Was zainteresuje się jakimś ciuszkiem. Jeśli nie macie konta na Allegro, a chciałybyście coś kupić, napiszcie do mnie maila na adres apetytnastyl.blog@gmail.com, podam Wam dane do przelewu, przerwę aukcję i wyślę rzecz na wskazany adres.
Zapraszam do oglądania :)

SWETEREK ROZPINANY SZMARAGDOWY MARKI OASIS rozmiar 12

ZWIEWNA TUNIKA W BIAŁO-NIEBIESKIE KWIATY rozmiar 12

SUKIENKA Z BASKINKĄ KOBALTOWA NEW LOOK rozmiar 16

BLUZKA, TUNIKA TOPSHOP Z KRÓTKIM RĘKAWKIEM w ciekawym wzorze, rozmiar 14

BLUZECZKA PRZEŚWITUJĄCA Z ŻABOTEM KANARKOWA rozmiar 14

SUKIENKA NEW LOOK BEZ RĘKAWÓW, ZAPINANA Z TYŁU NA ZAMEK rozmiar 14

SPODNIE RURKI CZARNE TERRANOVA rozmiar 12

BIUSTONOSZ PANACHE CLEO HARRY 36DD 80DD

CZAPKA FULL CUP HOUSE m/l

KOTURNY RÓŻOWE H&M rozmiar 39/40

BLUZKA KOPERTOWA H&M W GROSZKI WIĄZANA rozmiar 16

Zachęcam Was do przejrzenia, ponieważ rzeczy są w naprawdę dobrym stanie, a ceny niewielkie. Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie. Rozmiar, rozmiarowi nierówny, dlatego w opisach podałam wymiary.

Napiszcie czy w przyszłości chciałybyście tego typu posty?
Miłego popołudnia,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz