sobota, 26 października 2013

HIMALAYA - odżywka do włosów ułatwiająca rozczesywanie

Witajcie,

oderwałam się na chwilę od remontu (dziś ostatni dzień szlifowania stołu i krzeseł- nareszcie, bo mam już dosyć pyłu!) i zastanawiałam się o czym zrobić dzisiejszy post. Przed rozpoczęciem tej brudnej części remontu zrobiłam zdjęcia wielu nowościom i mam spośród czego wybierać. Zdecydowałam się przedstawić odżywkę do włosów ułatwiającą rozczesywanie HIMALAYA, ponieważ używam jej najdłużej i opakowanie kończy się. Zapraszam zatem do lektury.


Produkt zamknięty jest w 150 ml elastycznej tubie, zamykany jest "na klik" i łatwo wydobyć go na zewnątrz.
Odżywka należy do grona naturalnych kosmetyków i zawiera wyselekcjonowane zioła z himalajskich wzgórz. Dzięki obecności lilii wodnej włosy są odżywione, natomiast hibiskus odpowiedzialny jest za pomoc w rozczesywaniu.


Konsystencja jest jest kremowa, nie za gęsta i nie za rzadka. Łatwo rozprowadza się na mokrych włosach i nie spływa. Błyskawicznie wygładza włosy, a przyjemną gładkość czuć już podczas spłukiwania.
Odżywka nawilża i przeciwdziała puszeniu. Łagodzi podrażnioną skórę i nawet przy użyciu innych szamponów niż Head&Shoulders nie wystąpił u mnie łupież, jak dotychczas bywało. Rozczesywanie rzeczywiście nie jest katorgą, a szczotka gładko sunie po włosach.
Zapach jest bardzo przyjemny, naturalnie kwiatowy.
Zauważyłam niestety również kilka wad. Po pierwsze według mnie włosy przetłuszczają się nieco szybciej po jej zastosowaniu. Po drugie jest średnio wydajna. A po trzecie brakuje mi połysku, na jaki liczyłam.


Ogólnie produkt ideałem nie jest, ale myślę, że dam mu jeszcze szanse, ponieważ zalet ma o wiele więcej niż wad.
Odzywkę możecie kupić na przykład w Aptekach Dbam o Zdrowie za około 14-15 zł.

Dajcie koniecznie znać czy używałyście i czy kojarzycie tą markę?
Buziaki.


4 komentarze: