poniedziałek, 7 października 2013

PŁYN UNOSZĄCY WŁOSY U NASADY AMPLIFY MATRIX

Witajcie,
dzisiaj pokażę Wam kolejny produkt do włosów. Tym razem będzie o czymś, co przyda się dziewczynom o oklapłych włosach, czyli jak ja to mówię ulisesie, czy przylizanych włosach. Pisząc ten post uświadomiłam sobie, że w kwestii modelowania włosów nadal jestem zbyt leniwa i nie poświęcam na to tyle czasu, ile powinnam. Zdecydowanie muszę to zmienić, zwłaszcza że zmieniłam fryzurę (o tym będzie odrębny post) i zobowiązuje ona do wzmożonego dbania o włosy. Ale do rzeczy.

Zapraszam na recenzję PŁYNU UNOSZĄCEGO WŁOSY U NASADY AMPLIFY MATRIX.


Kosmetyki Matrix znałam wyłącznie z salonów fryzjerskich, w domu nigdy ich nie stosowałam. Spray dostałam prawie rok temu w prezencie od koleżanki. Opakowanie jest solidnie wykonane o pojemności 250 ml, a atomizer bardzo wygodny i bezproblemowy. 

Pierwsze co nas urzeka po rozpyleniu produktu, to cudowny, przyjemny i świeży zapach. Ciężko mi określić czym dokładnie pachnie, ale z pewnością przypomina mi efekt, jaki miewam zaraz po wyjściu od fryzjera. Co więcej utrzymuje się na włosach przez wiele godzin. 

Spray rozprowadza się na wilgotne bądź suche włosy. Można zrobić to w dwojaki sposób. Albo bezpośrednio u nasady, co ułatwia specjalny aplikator, lub na całe włosy. Ja wybieram pierwszą metodę.


Próbowałam nakładać kosmetyk na suche włosy i pozostawić je do wyschnięcia z nadzieją, że włosy "odbiją się". Niestety efektu nie było, a w miejscach psiknięcia pozostawały sztywne i sklejone placki. Zupełnie inaczej jest w przypadku, gdy fryzurę wymodelujemy. Ja robię to za pomocą suszarki i okrągłej szczotki. Spray sprawia, że włosy są uniesione, puszyste, lekkie o zwiększonej objętości. Co więcej efekt ten utrzymuje się do następnego mycia, a sam produkt nie obciąża i nie przetłuszcza włosów.

W skład wchodzą między innymi polimery, które odbudowują i pogrubiają włosy, a aminokwasy pszenicy i jedwabiu, proteiny ryżu oraz pantenol sprawiają, że włosy są lśniące i zdrowe.


Podsumowując: Jest to produkt godny polecenia. Zapewnia trwałe uniesienie i objętość, bez obciążania włosów. Wzbogacony dodatkowo o właściwości pielęgnacyjne sprawia, że włosy są odżywione i pogrubione. Jest bardzo wydajny.
Dostępny w internecie za około 35 zł.

Jestem bardzo ciekawa czy znacie spray Amplify i jak u Was się spisywał. Czekam na Wasze komentarze :)


3 komentarze:

  1. Muszę się nim zainteresować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale produkt wygląda interesująco. Moim włosom dość często brakuje objętości, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma znana w salonach fryzjerskich, ale warto się nią zainteresować.

      Usuń