poniedziałek, 7 kwietnia 2014

TRÓJKA WSPANIAŁYCH MARZEC 2014

Witajcie,

skoro denko było spóźnione w tym miesiącu, to i trójka wspaniałych również. Ale jak to mawiają- lepiej późno niż wcale. Dla przypomnienia zajrzycie do LUTOWEGO WPISU. Pisałam wówczas o lakierze do paznokci, perfumie oraz żelu pod prysznic. W marcu polubiłam się z kolejnym żelem, wróciłam do pięknego lakieru, jaki dostałam od moich kochanych Lejdis przy okazji urodzin i uzależniłam się od nowo-odkrytego eyelinera.
Zapraszam na dzisiejszy wpis.


1. EYELINER WIBO WATERPROOF

Nie będę się rozpisywać, gdyż pisałam o nim oddzielny post TUTAJ. Wspomnę jedynie, że jest tani jak przysłowiowy barszcz; wygodny w użytkowaniu i niesamowicie trwały! <3

2. ŻEL POD PRYSZNIC BALEA KOKOS I NEKTARYNKA

Sama nie wiem z czego wynika te moje uwielbienie do żeli, ale jak same widzicie praktycznie w każdym miesiącu pojawia się jakiś w zestawieniu. Tym razem wybór padł na Baleę Ubolewam, gdyż wśród moich zapasów nie mam już żadnego pyszniaka tej marki. Żel lekko się pieni, dobrze myje, nie przesusza, a przede wszystkim BOSKO pachnie! Nigdy nie przypuszczałabym, że z takiego połączenia wyjdzie coś tak pięknego. Kokos nie jest nachalny i duszący, a nektarynka nadaje lekko brzoskwiniowej słodkości. CUDO! I też za grosze- około 1.35 euro za 300 ml.

3. LAKIER DO PAZNOKCI INGLOT 403

To mój pierwszy lakier Inglota i muszę przyznać, że pierwszy kontakt należał do całkiem udanych. Myślę, że latem będzie gościł na moich pazurkach regularnie. Zimą nie miałam na niego większej ochoty, poza tym poprzednia praca nie pozwalała na takie żywe kolory, ale w marcu sięgnęłam po niego ponownie, jeden raz, potem drugi i kolejny. Co mi się podoba, to to, że nie gęstnieje, pędzelek jest na tyle wygodny, że umożliwia bezproblemową aplikację, schnie w miarę szybko i jest dość trwały - około 3-4 dni. Kolor jest intensywnie, noenowo- różowy z delikatnym, mieniącym się na niebiesko połyskiem.

Ciekawa jestem czy znacie któryś z moich marcowych ulubieńców. A co znalazło się wśród Waszych hitów?

Buziaki,
Ania

7 komentarzy: