czwartek, 19 grudnia 2013

GRUDNIOWY GLOSSYBOX 2013 - MAGIA ŚWIĄT

Witajcie,

na edycję świąteczną czekałam wyjątkowo niecierpliwe i jak zapewne większość z Was umierałam z ciekawości co pysznego szykuje ekipa Glossy na ten klimatyczny miesiąc. Około 13:00 zadzwonił dzwonek do drzwi, a ja fruwającym krokiem pobiegłam przywitać kuriera. Sekundę po tym, jak zamknęłam za nim drzwi, już otwierałam magiczny kartonik. Spodziewałam się czegoś wyjątkowego. Czy to znalazłam? Odpowiedź w dalszej części postu.


Samo pudełko jest niezwykle urokliwe i zachowane w typowo świątecznych motywach i kolorach.
Na wstępie uraczyły mnie:

  • Próbka suchego olejku NUXE Huile Prodigieuse (nie rozumiem po co,  skoro w pudełku jest również 10 ml wersja)
  • Kartka pocztowa Glossybox
  • Kupon rabatowy - 40 zł przy zakupach powyżej 200 zł na www. zalando.pl
  • Kupon rabatowy - 30% na wybrany kosmetyk oraz - 10 % na wybrany zestaw świąteczny w Yves Rocher.
Co było dalej? Zobaczcie same.






ŻEL POD PRYSZNIC YVES ROCHER Złota wanilia.

Żel pochodzi ze świątecznej edycji. Zapach słodki, nie natrętny i bardzo naturalny. Dodatkowo wzbogacony został o złote drobinki.

PRÓBKA 50 ml 

Pełny produkt 400 ml/ 16,90 zł












SEE BY CHLOE


Zapach dla młodej, pełnej życia kobiety. Zawiera nuty kwiatów, jaśminu i kwitnącej jabłoni.

PRÓBKA 1,2 ml

Pełny produkt 30 ml/ 195 zł












SIQUENS PREVENTION Krem do cery tłustej

Ogranicza sebum i matuje, zmniejszając przy tym widoczność porów, wyrównując koloryt i wygładzając pierwsze zmarszczki.

PEŁNY PRODUKT 50 ml/ 52 zł















LAKIER DO PAZNOKCI NAILS INC kolor Victoria


Niesamowity połysk połączony z niezawodną trwałością. Odcień w buteleczce wydaje się czarno-czekoladowy, jednak po nałożeniu na paznokieć okazuje się pięknym, głębokim, winnym bordo.


PEŁNY PRODUKT 10 ml/ 55 zł










Suchy olejek NUXE HUILE PRODIGIEUSE

Nadaje się zarówno do stosowania na twarz, ciało, jak i włosy. Zmiękcza, rozświetla i pielęgnuje.

PRÓBKA 10 ml

Pełny produkt 50 ml/ 99 zł













OROFLUIDO BEAUTY ELIXIR

Produkt do włosów składający się z olejku arganowego, cyperusowego i lnianego. Pachnie bursztynem i wanilią.

PRÓBKA 5 ml
 
Pełny produkt 25 ml/ 49, 90 zł












ORIENTANA Maska pod oczy z naturalnego jedwabiu

Nasączona biopeptydami i wyciągiem z czereśni japońskiej. Nawilża, likwiduje cienie i zmarszczki. 


PEŁNY PRODUKT 10 zł










Podsumowując:

Spodziewałam się większego WOW. Niestety troszkę się rozczarowałam. Ale nie ma co narzekać, bo produkty są wysokiej jakości. Szkoda jedynie, że są w takich małych wersjach. Z pewnością wszystko zużyję. Najbardziej ciekawa jestem kremu matującego i suchego olejku. Ogromnie cieszę się z lakieru do paznokci, ponieważ jest niesamowicie trwały, a kolor okazał się piękny i niesamowicie elegancki.

Dajcie znać czy jesteście zadowolone ze świątecznej edycji Glossybox, a te z Was które go nie zamówiły czy żałują, czy też nie?

Buziaki,

Ania

6 komentarzy:

  1. Lakier i buteleczka olejku Nuxe to najmocniejsze części tego zestawu. Reszta trochę rozczarowuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, chociaż liczę, że z kremu również będę zadowolona

      Usuń
  2. Byłabym troszkę rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę to myślę sobie, żen a święta fajniej byłoby dostać coś z większym WOW :D

    OdpowiedzUsuń