wtorek, 11 czerwca 2013

NUDE & BLACK

HEJ,
dziś wybrałam się do Super Pharm i skorzystałam z promocji "Drugi produkt za grosz". Wśród moich zakupów w koszyku wylądowały dwa lakiery Delia CORAL Prosilk. Zdecydowałam się na klasyczne odcienie, ponadczasowe i stonowane, czyli czerń 44 i cielisty beż 162.




 Po powrocie do domu od razu zabrałam się za malowanie. Muszę przyznać, że lakiery z tej serii są jednymi z moich ulubionych. Łatwo się je rozprowadza, nie pozostawiają smug, do krycia potrzebna jest jedna warstwa i szybko schną. Z trwałością też nie jest najgorzej. Najprzyjemniejsza z tego wszystkiego jest także cena, bo za dwa lakiery zapłaciłam mniej niż 6 zł. 






I jak Wam się podoba?
Dla fanek lakierów Essie też czeka nie lada gratka. Za 35 zł można kupić dwie sztuki.
Skorzystałyście z bieżącej oferty?

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz