poniedziałek, 27 maja 2013

NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG

Otrzymałam kilka dni temu nominację os Our Ginger World, za co serdecznie dziękuję :)


Zasady:
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać pytania.
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!"

Pytania jakie otrzymałam:
1.Wolisz podkreślać oczy czy usta?
Zdecydowanie oczy. Mój codzienny makijaż nie obejdzie się bez użycia eyelinera, kredki i tuszu. Chociaż muszę przyznać, że ostatnio coraz częściej sięgam po pomadki.

2. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Ponadczasowe Chanel no.5.

3.Jaka jest Twoja pasja?
Gotowanie! Pieczenie! Kuchnia! To jest to!

4.Czy to Twój pierwszy blog?
Tak.

5.Jakie masz plany na przyszłość?
Chcę rozwijać bloga, podróżować i znaleźć pracę moich marzeń :)

6.Co daje Ci prowadzenie bloga?
Radość, poczucie spełnienia, traktuję to jako swego rodzaju misję :) Cieszę się, że mogę podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi.

7.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez moich bliskich.

8.Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?
Hmmm.... nie jestem w stanie podać jednej. Używam wielu różnych marek, tanich i drogich, znanych i nie.

9.Wolisz książki czy filmy?
Chyba jednak wolę czytać.

10.Uprawiasz jakiś sport?
Od czasu do czasu :) ale żadnego wyczynowo :P

11.Gdybyś mogła mieszkać w dowolnym miejscu na świecie, gdzie by to było?
Australia

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój sposób na piękne włosy?
2. Ulubiony tusz do rzęs to..?
3. Moje ulubione danie to..?
4. Jakiej marki lakiery do paznokci są według Ciebie najbardziej trwałe?
5. Jakiego podkładu używasz?
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. Gdzie najchętniej kupujesz ubrania?
8. Jaki jest Twój sposób na zadbane skórki?
9. Czy jesteś na diecie?
10. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
11. Jaki najfajnieszy prezent przygotowałaś własnoręcznie?

Do zabawy nominowałam:

Zapraszam do zabawy :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie.
    Brałam już udział w tej zabawie i odpowiadałam na podobne pytania. Obsewuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację:) To dla mnie miłe, jednak nie biorę udziału w takich zabawach:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za nominację :) Postaram się znaleźć troszkę czasu i odpowiedzieć na pytania - tyle, że znajdą się one pod moją notką z marca, bo tam odpowiadam na tego typu zabawy :)

    OdpowiedzUsuń