sobota, 11 maja 2013

GLINKA MULTANI MATI HESH

Cześć :)

Dziś pokażę wam naturalną glinkę MULTANI MATI HESH. Wcześniej miałam do czynienia z glinką tylko podczas wizyty u kosmetyczki. Moją glinkę kupiłam na Allegro za 12 zł. Opakowanie jest mało wygodne, ponieważ 100 g glinki znajduje się w woreczku, a ten z kolei umieszczony jest w kartoniku. Ani jednego, ani drugiego nie da się ponownie szczelnie zamknąć, więc najlepiej przesypać glinkę do jakiegoś pudełeczka. Ja tak uczyniłam :)



W jej skład wchodzą krzem, tlenki żelaza, glin, magnez oraz wapń.
Glinka ma właściwości bardzo odtłuszczające, co jest pożądane u cer tłustych jak u mnie. Polecana jest również do skóry trądzikowej. Świetnie oczyszcza twarz, przez co skóra prawidłowo oddycha. Po jej zastosowaniu zauważyć można jak nasza cera się rozjaśnia, a pory zmniejszają się. Skóra pozostaje gładka, delikatna i pozostaje matowa przez długi czas!
Na jedną aplikację potrzebne jest 10 g glinki, którą mieszamy z wodą lub wodą różaną na papkę. Trzymamy na twarzy przez około 20 min, w tym czasie glinka zaschnie. Potem musimy ją zmyć najpierw ciepłą, potem zimną wodą.

przy użyciu lampy błyskowej:



a tu możecie zobaczyć jak stopniowo zasycha:


Polecam ją z całego serca bo efekt jaki daje jest naprawdę powalający i satysfakcjonujący, a cena jest naprawdę niewielka.

A Wy stosujecie glinkę? Jaką możecie polecić? 
Miłego weekendu,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz