piątek, 31 maja 2013

LAKIER MANHATTAN RECENZJA

HEJ,
korzystając z ostatniej ROSSMANNOWSKIEJ promocji, nabyłam lakier do paznokci Manhattan w kolorze łososiowo-brzoskwiniowym. Możecie o tym przeczytać tutaj: http://apetytnastyl.blogspot.com/2013/05/rossmannowe-owy.html

Moje wcześniejsze doświadczenia z lakierami tej firmy nie były zbyt pozytywne. Tym razem również nie do końca było ok.

Zacznę od pozytywów. Kolor prezentuje się cudownie i mogłabym patrzeć na niego non stop. Jeżeli pominiemy użycie topu (utwardzacza, wysuszacza itp.) trwałość jest stosunkowo dobra, trzyma się spokojnie 3 dni, no i rzeczywiście szybko schnie(producent zapewnia, że czas schnięcia wynosi 60 sekund).

Minusów niestety również jest kilka. Lakier kiepsko się nakłada, do pełnego krycia potrzeba minimum dwóch warstw, a mimo to czasem widoczne są smugi. Jeśli jednak zdecydujemy się na użycie topu lakier schnie bez końca... U mnie nawet po godzinie nie były do końca suche i wystarczyła chwila nieuwagi aby narobić sobie śladów.

Moje uczucia są mieszane. Wszystko zależy od metody nakładania i trzeba ograniczyć się do użycia wyłącznie tego lakieru, ale efekt jest śliczny i świetnie nadaje się na lato.

Same zobaczcie.




A Wy jak oceniacie lakiery Manhattanu? 
Jutro dzień dziecka, macie jakieś plany? Życzenia?

Miłego dnia,
Ania

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolorki. Ale to nakładanie i smugi powoduje, że rzadko maluje na taki kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem od czego to zależy, mam lakiery innych firm w podobnych kolorach i nie mam takich problemów, mimo, że są sporo tańsze od Manhattanu

      Usuń
  2. Piękny ten kolor! Dopiero zaczynam przygodę z lakierami Manhattan, ale jestem prawie pewna, że kupię jeszcze kilka egzemplarzy. :)

    Na dzień dziecka mam dwa życzenia dla siebie: być zdrową i szczęśliwą. :)
    Tobie też tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale się cieszę z tego komentarza :) czytuję Twój blog regularnie i to dla mnie zaszczyt :)
    co do lakierów Manhattan widziałam Twój wpis o malinie :) może ja nie potrafię nakładać? może coś podpowiesz? mają piękne kolorki.
    Za życzenia pięknie dziękuję i mam nadzieję, że i Tobie, i mi się spełnią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze mogłam wziąć sobie go jak była promocja w rossmanie :( glupia ja. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 06 czerwca wchodzi kupon z Claudii dający 25% rabat w drogerii Natura, może coś upolujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też lakier z tej serii tylko w innym kolorze. Faktycznie szybko schnie. Trwałość średnia, źle nie jest, ale wolę Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie posiadam jeszcze żadnego Essie i ubolewam nad tym, wszystkie blogerki się o nich rozpisują, a ja ich nie znam :/ chyba muszę się zdecydować!

      Usuń