piątek, 24 maja 2013

ROSSMANNOWE ŁOWY

Hej,
na początku sprostuję informację o zniżce, która trwa nie do 26 maja, a 29. Wczoraj wybrałam się do Rossmanna :) Byłam miło zaskoczona faktem, iż kosmetyki są na bieżąco dokładane, a półki mimo sporej ilości chętnych, nie świecą pustkami. Zobaczcie co wpadło do mojego koszyka.


Kupiłam podkład, który aktualnie jest moim ulubionym. Mowa tu o BOURJOIS Flower Perfection, kolor którego używam to 55 Dark Beige. Zapłaciłam 38,39 zł.


Tusz Lovely CURLING PUMP UP, podkręcający i unoszący rzęsy. Na stałe zagościł w mojej kosmetyczce, teraz uzupełniłam tylko zapasy. 5,39 zł.


Lakier do paznokci LOVELY Classic nr 97. Jeszcze nie miałam okazji testować tych lakierów. Cena promocyjna to 3,59 zł.


Płyn dwufazowy ZIAJA do demakijażu oczu, w tym wypadku również uzupełniam zapas. 3,69 zł.

Lakier do paznokci Manhattan. QUICK DRY. Kolor jest taki brzoskwiniowo-łososiowy. Kiedyś miałam lakier tej firmy, ale z innej serii i nie byłam zadowolona, mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.6,59 zł


Tusz do rzęs FALSE LASHES Lovely. Tego kosmetyku również nie znam, ale liczę, że przynajmniej dorówna swojemu bratu Curling Pump Up. 6,19 zł.


A Wy już byłyście? Co udało Wam się upolować?
Ania

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam kredke do oczu, baze z webo i podkład z miss sport nigdy nie uzywałam jestem ciekawa jego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusze mnie zainteresowały bardzo :) Szczególnie ten różowy. Ja kupiłam różowy tusz wibo i lakier :) były ogromne tłumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie również tłumy, ale kosmetyków nie brakowało :) jak tylko zużyję mój tusz zabieram się za różowego Wibo i wrzucam recenzję. A lakier który?

      Usuń
  3. świetne zakupy chyba nie ma blogerki która by nie miała tuszu żółtego no chyba tylko ja muszę się przejść zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za taką cenę jest godny polecenia. Spełnia wszelkie oczekiwania

      Usuń
  4. Ja też się skusiłam na ten tusz i lakier z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A który tusz? Jakie odczucia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru marki Manhattan :)

    Ja skusiłam się tylko na 2 korektory i bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń