poniedziałek, 13 maja 2013

RÓŻOWA PANTERA

Hej!

Dziś będzie szybko i zwięźle. Pokażę wam moje różowe paznokcie.


 Pomalowałam je lakierem LOREAL, który był dołączony do lutowego Glossybox i długo stał w szafce czekając na swoja kolejkę. Lakier ma kolor 204. BOUDOIR ROSE i  jest to odcień tak zwanego brudnego różu. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, maksymalnie dwie cienkie. Trwałość także satysfakcjonująca, wytrzymuje na paznokciach 4-5 dni. Cena regularna również do przyjęcia, za 5 ml musimy zapłacić około 20 zł.


 Na serdecznym palcu przy pomocy sondy wykonałam zdobienia w postaci kropek różnej wielkości. W tym celu użyłam lakieru CORAL nr. 97 oraz ESSENCE 106 FREE HUGS (możecie o nim przeczytać tutaj:http://apetytnastyl.blogspot.com/2013/04/lakier-essence-colour-106-go-nail-art-10.html).
Baza jaką zastosowałam to odżywka EVELINE 8w1, a top to NYC Turbo Dry Top Coat.



Jak wam się podoba? Znacie te lakiery? Robicie zdobienia na paznokciach?

Ania

1 komentarz:

  1. Uwielbiam zdobienia na paznokciach :) Śliczny kolor lakieru :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń